Weer wat foto's van vandaag:





Fijne avond en gezellige Koninginnedag
Jullie zien ons vast morgen weer!
Jasper&Lodewijck
apr 29, 2011 | Archief | 3 reacties
Weer wat foto's van vandaag:





Fijne avond en gezellige Koninginnedag
Jullie zien ons vast morgen weer!
Jasper&Lodewijck
Geen gerelateerde artikelen gevonden

Jeetje Jasper zie je dat???….Heb je ze alweer met dat ding.Laat maar niks merken joh.We nemen stiekum wel een lik van haar bier.Ze ziet het toch niet.Wordt jij er nou ook zo moe van????? GAAP!!!!!
Mooie foto's Ineke.
Wilde je zeggen, dat ik dankzij je site ook wat leer over teckels. Van de week een heel gesprek gehad met een man bij de AH. Had een buitengewoon kleine teckel , zo een had ik nog nooit gezien (de man zelf was ook bijzonder, meerdere tattoos, oorbellen etc), ik vroeg of het een konijntje was (kaninchen wilde ik niet zeggen), Heel verhaal gehoord over deze dwerg. Bijzonder dat deze man een teckel had gehad, die europees kampioen was geweest. Heb je zomaar ineens een bijzonder gesprek voor de AH.
Groetjes Klaske
O wat een lekkere koppie van de jongens . Heerlijke foto's Ien .