Donderdag 8 oktober kreeg ik een brief van de NTC:
Uitnodiging voor de regiocommissieleden op 27 januari 2010:
Vergadering in Maarsbergen!
Nou, ik zal als kersverslid aanwezig zijn!
Ien
okt 10, 2009 | Archief | 4 reacties
Donderdag 8 oktober kreeg ik een brief van de NTC:
Uitnodiging voor de regiocommissieleden op 27 januari 2010:
Vergadering in Maarsbergen!
Nou, ik zal als kersverslid aanwezig zijn!
Ien
Geen gerelateerde artikelen gevonden

Kijk!, al je eerste officiele uitnodiging, gaat snel Ien 🙂
Leuk hoor 😉
leuk he Ien gr annemieke
Kijk!! Ze weten wel wie ze vragen, echt wel!
Natuurlijk onze Ien,
Leuk Ien veel plezier hoor samen met Annemiek. het hoort bij je .