Vaatwastabletten hoeven niet meer gekocht!
De vaatwasser hoeft niet meer te draaien!
Ik, Lodewijck, doe hier de vaat:

De groeten van Lode!
mrt 4, 2012 | Archief | 2 reacties
Vaatwastabletten hoeven niet meer gekocht!
De vaatwasser hoeft niet meer te draaien!
Ik, Lodewijck, doe hier de vaat:

De groeten van Lode!
Geen gerelateerde artikelen gevonden

Nou dat scheelt een slok op een borrel!!!!!
Dat doe je goet jongen. Lik jij de borden maar lekker af ,dat scheelt in het water.