Diaan en Ems waren zondag 27 oktober in Apeldoorn op bezoek bij een pup van hun en kwamen daarna mijn tweeling bewonderen ( Chico zagen zij al verscheidene malen op shows).
Het was een super gezellige middag met de meiden en zij vonden Jasper en Lodewijck erg lief.
De tweeling gedroeg zich ook keurig.
Chico daarentegen was wel erg lief, maar ook behoorlijk opdringerig.
Hij is altijd zo blij als er iemand komt, maar weet niet goed van ophouden.
De vraag is: is dit zijn fout of wellicht de mijne………
Hij was dus niet steeds zo lief als op deze foto:
Daan maakte foto's van ons:
Samen met Jasper
Mooie Lodewijck
Mijn tweeling: ware liefde
We missen er nog 1
En dan zijn er 3
We maakten een wandeling met ons zessen:
Ems met Jasper, Daan met Lodewijck en ik met Chico.
We sloten deze dag af met een super gezellig etentje in de Hamer.
Met dank aan Diane van Westervoort voor de foto's.
En heel veel dank voor jullie komst!








1 Reactie