Jullie horen niet zo veel van mij, maar nu is mijn broer Jasper even belangrijker.
Het gaat goed met mij!
Hier een foto zodat jullie mij niet vergeten:

DIKKE lik van Sunny Boy ( CHICO )
Jullie horen niet zo veel van mij, maar nu is mijn broer Jasper even belangrijker.
Het gaat goed met mij!
Hier een foto zodat jullie mij niet vergeten:

DIKKE lik van Sunny Boy ( CHICO )

hihi hihi ondeugend koppie . We vergeten je niet hoor Sunny Boy. Dikken knuffels voor jou en je broers