Nou,nou, zij heeft het voorjaar in haar hoofd…..
Onze voeten moesten geknipt…..
Ik, Jasper, ga dan lekker op mijn rug liggen: krijg ik al de haartjes in mijn vacht.
Daar volgt dan een flinke borstel/kambeurt op.
Ik Lode, ga met veel moeite op mijn zij ( daar houd ik niet van ); desondanks moet ik ook geborsteld en krijg ik een kambeurt.
En dan komt het: dan mogen we opeens WEL op de tuintafel???????
Lodewijck:



Jasper:



Dikke lik van Jasper&Lodewijck

Mooie voeten weer jongens, hier is Leroy and friends aankomende week weer aan de beurt. Oók om ’n beetje show-klaar te blijven natuurlijk.
Wat zijn ze weer mooi jullie voeten.
Hoi Ien
wat een heerlijk, mooie koppen (je zou bijna zeggen hoofdjes) hebben jouw jongens toch!!!
Ja, een beetje zon, wat kun je daar al van genieten!!!
Hier zijn ze van de week ook weer de klos.Cava vindt het niet erg, maar Joep vindt het minder.
weer echte poedelpootjes netjes hoor