Onze vrouw heeft het maar druk over verhuizen naar Amerika. Wat een onzin: wij blijven gewoon hier!
En als wij de kans krijgen dan gaan we lekker saampjes achter de laptop zitten:


De groeten uit APELDOORN
Jasper&Lodewijck
Onze vrouw heeft het maar druk over verhuizen naar Amerika. Wat een onzin: wij blijven gewoon hier!
En als wij de kans krijgen dan gaan we lekker saampjes achter de laptop zitten:


De groeten uit APELDOORN
Jasper&Lodewijck
heerlijk he die mannen En woensdag krijgen ze nog een verassing ook gr en een dikke knuf uit lochem annemieke
Leuke foto Ien. Vooral de bovenste, de ene hond (jap of lode? Ik kan ze niet uit elkaar houden) denkt: “ik heb je heus wel in de gaten hoor”
Zo samen kunnen ze de hele wereld aan.En met gemak kan het World Wide Web er nog wel bij….Mensen maken zich veeeel te druk !
Nog verder weg???, ik moet er niet aan denken! Neeeehhh, gelúkkig blijft jullie vrouw in dit kikker-landje, 🙂
En wat zijn jullie toch voorbeeldige kerels, zo braaf achter de pc!
Het is woensdag ! Vandaag komt er dus een verrassing voor die brave jongens !!
Zo wat liggen julli lekker in de stoel. Volgens mij is het lode Klaske
Heerlijke fotos Ien.