Wij wensen welterusten!
Lekker slapen:


En natuurlijk: Morgen weer gezond op!
Jasper&Lodewijck
nov 1, 2011 | Archief | 3 reacties
Wij wensen welterusten!
Lekker slapen:


En natuurlijk: Morgen weer gezond op!
Jasper&Lodewijck
Geen gerelateerde artikelen gevonden

Lieffieeeees!!!!!!!!!
Liefff lekkere koppie's
Liedje: Lode, Jasper… lekker slapen, ….oogjes dicht en snavels toe, …want door wat er vandaag gebeurde ben je vast ontzéttend moe!…. (Paul de leeuw zong dit altijd op het eind van zijn Ma-di-wo-do-vrijdag show) Moest ik aan denken toen ik die kereltjes zo zag liggen 😉