We waren vanochtend, op zondag, vroeg op : 6.30 uur.
Ons vrouwtje moest zonodig naar Groningen om teckels te kijken. ( die kan ze toch thuis zien??????)
Ze ging om 8.00 uur weg en was 14.00 uur terug.
Vinden jullie het gek dat wij om 16.30 uur echt wilden eten!!!!!!
Wij zitten er klaar voor:

Het was lekker! Maar weinig!!!!!!! Fijne avond
Jasper&Lodewijck

A die koppies. Nee hoor jongens het is helemaal niet gek dat jullie honger hadden. Jullie hadden ook zo vroeg gegeten.